Gratis Checklist RI&E Kantoorgebouw

Weet waar u op moet letten bij het inrichten van een veilige en prettige kantooromgeving!

Sdu HSE vormt een onmisbare bron van informatie voor iedereen die bezig is met veiligheidsvoorschriften en werkmethoden. U vindt niet alleen alle Arbo-praktijkinformatie en regelgeving, ook beschikt u over alle AI-bladen via handige practice notes, praktische tools en actuele regelgeving met toelichting. In welke bedrijfstak u ook werkt.

RI&E voor kantoren

Ook bij de inrichting van een kantooromgeving moet rekening worden gehouden met arbeidsomstandigheden. Daarbij gaat het om factoren als het binnenklimaat, het kantoormeubilair en de bouwkundige inrichting. Ongunstige kantoorcondities kunnen een belemmering vormen om prettig, veilig en gezond te werken én hebben ook een negatieve invloed op de arbeidsproductiviteit. Welke aspecten zijn belangrijk om rekening mee te houden in een huisvestingsproces?

Activeer de checklist

Wat levert deze checklist mij op?

Na het invullen van de checklist heeft u inzichtelijk waar u specifiek op moet letten binnen uw kantoor voor het waarborgen van een veilige en prettige werkomgeving!

Een greep uit de activiteiten